Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Szállítási információk

A webáruházunkban található termékek fogyasztói árai már tartalmazzák az általános forgalmi adót. Az ár a szállítási költséggel növekedhet, de semmiféle egyéb költség nem terheli a megrendelőt. A kiválasztott és megrendelt termék, termékek árát garantáljuk a megrendelés időpontjától a kiszállításig. A megrendelt termékeket a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül kézbesíti a megbízott futárszolgálat a megjelölt szállítási címre.

Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a postaládában. A küldeményéről ezek után az értesítőn megadott telefonszámon érdeklődhet.

Az első, sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat egy az újra egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítást. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A vásárlás végösszegéről a vevő a megrendelés megadásánál, minden esetben, még a megerősítés előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!

Ingyenes kiszállítás!

50 000 Ft feletti vásárlás esetén, a teljes szállítási költséget webáruházunk átvállalja! Ennek értelmében Önnek csak a megrendelt termékek árát kell megfizetnie.

Szállítás díjszabása:

1. Házhoz szállítás futárszolgálattal:

1 - 49 999 Ft: 1 200 Ft
50 000 - Ft felett: 0 Ft

Szállítási idő: 1-3 munkanap

2. GLS csomagpontra szállítás (több mint 650 pont országszerte):

1 - 49 999 Ft: 1 200 Ft
50 000 - Ft felett: 0 Ft

Szállítási idő: 1 - 3 munkanap

3. Személyes átvétel Budapesten 0 Ft

Amennyiben a megrendelésénél az ingyenes személyes átvételt választja, a megrendelt terméket, visszaigazoló e-mail után a Profi Informatika bemutatótermében tudja átvenni. Fizetés itt csak készpénzben lehetséges.

Cím: 1139 Budapest, Gyutacs u. 16.
Nyitva tartás: Hétfő-péntek, 10-18 óráig
Tel: +36 1 412-0253 / +36 70 313-7335

Az utánvét felára: 300 Ft

Szállítási áraink természetesen, tartalmazzák a csomagolási és a csomagolóanyag költségét is.

Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő problémát jelezze az ügyfélszolgálatunk felé!

Ügyfélszolgálat elérhetősége: hétköznap 10-18 óráig
Tel: +36 70 703-7096

Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy a sérülésről haladéktalanul jegyzőkönyvet kell felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre!